berberopdefilippijnen.reismee.nl

In de politieauto het nieuwe jaar in...

Allereerst bedankt voor al jullie gelukwensen voor het nieuwe jaar! Jullie natuurlijk ook allemaal een spetterend nieuwjaar toegewenst!

Helaas heb ik het oude jaar niet al te best uitgeluid... Op oudejaarsavond kwamen we thuis van de mis en bleek er ingebroken te zijn in ons huis. Mijn telefoon en geld waren gestolen en ook een andere telefoon en een laptop waren weg. Mijn vader ontdekte een open raam en een gemollesteerd traliewerk in de kamer en zodoende werd de politie gebeld. Geheel tegen de Filippijnse verwachting in stond de politie meteen op de stoep, wat ertoe leidde dat we midden in de nacht in een politie auto door de omgeving op patrouille gingen. Weer eens wat anders, zullen we maar zeggen... Maar goed, ik ben nu dus niet meer bereikbaar op mijn filippijnse nummer. Ondertussen heb ik al een nieuwe telefoon gekocht met het volgende nummer: +639166697516.

Op het moment zit ik in een internet cafe met mijn ouders in Baguio, het noorden van Luzon. Vorige week dinsdag heb ik ze van het vliegveld gehaald en zijn we eerst naar Damascus gegaan om hen kennis te laten maken met mijn leven daar. Superleuk dat zij nu ook echt kunnen zien hoe ik daar leef... Nu zijn we op doorreis naar de beroemde rijstterrassen in Banaue.

Waarschijnlijk zal ik jullie de volgende keer zeer jaloers maken met een foto van ons midden tussen de rijstvelden! Haha!

Tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

Berber

He meissie,

Wat ontzettend balen zeg. Dat is wel een erg vervelende manier om het nieuwe jaar in (of uit) te luiden. Gelukkig zijn jullie zelf ongedeerd. Was die laptop ook van jouw?

Nou, hopelijk doet de reis met je ouders deze ellende snel vergeten. Have fun en ik zie je foto's graag tegemoet! Ik ga weer even verder met mijn werk. Volgende week beoordelingsgesprek:)

xx

Jitske

Bovenstaande was mijn berichtje trouwens:) Oeps.

jacob last

de beste wensen voor jou en je pa en ma.
doe ze groeten van mij jacob.

Geertje

Dag Berber en Jaap en Mieke,
Dat is inderdaad wel een heel vervelende afsluiting van het oude jaar!......aan de andere kant natuurlijk ook wel weer een hele belevenis....zo midden in de nacht op patrouille met de politie. Dat maak je ook niet alle dagen mee! (gelukkig maar!)
Hopelijk zal deze gebeurtenis in het nieuwe jaar helemaal overvleugeld worden door heel veel geweldige belevenissen die dit weer helemaal goed maken. Dat zal vast wel!
Daarom veel geluk, gezondheid en vrede toegewenst in 2010!

coby

dag berber jaap en mieke wat lees ik nu politie op bezoek van wege inbraak jullie zijn er nog maar net en nu dit wat jammer dat er zoveel spullen weg zijn hopelijk zie je nog wat terug hoe gaat het verder samen met je ouders gezellig toch geniet er van verder wens ik jullie samen eengezond 2010 toe en hier in genemuiden ligt heel veel sneeuw echt een ouderwetse winter tussen haakjes mieke ik misje tot kieke s

Malou

Wat een stom nieuws. Prettig idee dat je ouders bij je waren, want op een plek zijn waar ingebroken is, is niet altijd een pretje. Fijn dat je ouders nu ook weten waar je zit en wat je aan het doen bent.
Lieve Berber, het is nu 2010 en het jaar waarin wij je allemaal weer gaan zien! Ik heb er al zin in, want ik mis je nog steeds. Gelukkig voor jou duurt het nog heel lang en ga je eerst samen met Nienke een superreis maken!
Ik ben bij je in gedachten en nog meer door je verhalen te lezen. Erg leuk, nou ja... Hopen op betere berichten de volgende keer.
Liefs, Malou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!